Veelgestelde vragen
Bestellen
1. Klik op 'Voeg toe aan winkelmandje'
2. Klik op het winkelmandje rechts bovenaan je scherm en selecteer 'Bekijk winkelmandje' om jouw bestelling te controleren of klik op 'Bestellen' om deze stap over te slaan
3. Vul jouw gegevens in kies een betaalmethode
4. Wanneer de betaling gelukt is, krijg je een bevestiging op het scherm en wordt er een e-mail verzonden met jouw ordernummer
Je kan jouw emailadres ingeven op de product pagina en we geven je een seintje wanneer het artikel opnieuw in voorraad is
Dit betekent niet dat het product gereserveerd is, dus je moet nog steeds naar onze shop gaan en het bestellen
Wanneer we jouw bestelling opsturen, krijg je een email met de Track & Trace code en deze kan je gebruiken om te controleren waar jouw bestelling zich bevindt
Als de bestelling nog niet is verzonden, kan je het zonder probleem aanpassen. Stuur ons een mailtje op info@etikl.com en we doen het nodige
Als je bestelling nog niet is verzonden, kan je de bestelling annuleren door een mailtje te sturen naar info@etikl.com
Je kan de factuur downloaden in 'Mijn account' onder 'Bestellingen'
Verzending
Van zodra de bestelling is verzonden, sturen we je een mail met de Track & Trace code. Deze kan je gebruiken om te controleren waar jouw bestelling zich bevindt
- Naar thuisadres
- Naar kantoor
- Naar een Afhaalpunt
We sturen je bestelling de eerstvolgende werkdag op. Wanneer het pakje dan aankomt, hangt af van jouw locatie (tussen 1-5 dagen)
België: 4,95 euro
Nederland: 5,95 euro
Andere landen in Europa: 7,95 euro
We verzenden niet buiten Europa
Betaling
- Kredietkaart
- Bancontact
- Overschrijving
Ja, we gebruiken het Mollie betaalsysteem dat zeer veilig is
Je kan je factuur downloaden in 'Mijn Account' onder 'Bestellingen'
Retourneren
Vul het retourneer formulier in: https://etikl.be/retourneer-formulier/ alvorens de bestelling terug te sturen
Wanneer we het pakje hebben ontvangen controleren we of het:
- niet gebruikt is
- niet beschadigd is
- in de originale verpakking zit
Nee, retourneren wordt door de klant betaald
Stuur ons een mailtje met foto's en een omschrijving van wat er beschadigd is op info@etikl.com en we bekijken het zo snel mogelijk
Producten die kunnen bederven of die op maat gemaakt zijn, kunnen niet geretourneerd worden
Je hebt 14 dagen om je bestelling terug te sturen
Ja, wanneer het product niet beschadigd en in zijn originele verpakking is, krijg je het geld teruggestort via dezelfde betaalmethode waarmee je betaalde
Mijn Account
Nee, maar het is wel makkelijker omdat je bestelgeschiedenis, facturen, etc in jouw account kan terugvinden
Ga naar https://etikl.be/mijn-account/en vul je gegevens in en een account wordt voor jouw aangemaakt
Ga naar https://etikl.be/mijn-account en vul jouw login gegevens in
Ja, je kan deze aanpassen in 'Mijn Account" onder 'Account Details'
Ga naar 'Mijn Account' en onder 'Account Details' vind je onderaan de mogelijkheid om jouw wachtwoord aan te passen
Als je je wachtwoord vergeten ben, klik dan op 'Wachtwoord vergeten', vul jouw emailadres of gebruikersnaam in je zal een email ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen